Skrev ihop lite (:

Vill du utvecklas i din ridning?

 

Jag, Emelie Wester håller i träningar i både hoppning och dressyr. Även träningsläger och andra aktiviteter anordnas!
 Träning i grupp - 100 kr/tim
Träning privat - 200 kr /tim
Träningarna hålls för det mesta i Sunnansjö eller i ridhuset i Pärlby. Kan även åka ut till andra ställen om det finns en grupp på minst 3 ekipage som vill träna.

 Inga fasta platser, utan du är med på dom träningar som du själv vill. Träningsdagar varierar, ibland vardagskvällar men även helger. Kom gärna med önskemål!
Jag skickar ut info om varje träning via sms ca 2-7 dagar innan, då svarar du om du vill vara med.

 Jag är utbildad ridledare på Strömsholm, tävlar själv aktivt och har hjälpt många med att rida in och rida till deras hästar. Behöver du hjälp med det, eller bara vill se någon annan rida din häst så kan jag hjälpa dig med det också!

 

Jag försöker ta alla mina elever till nästa nivå.. Målet med träningen är ju att nå sina mål!

 

Är du intresserad så tveka inte att höra av dej till mig! Ring, sms:a eller maila! J

073-8206066

[email protected]

 

 

 / Emelie

Träningsinformation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0