seg söndag, mysig ridtur

håller på o plocka ur sovrummet, i morgon kommer dom och tapetserar om, det var på tiden! 
just nu är det blåa äckliga tapeter med nå mysko fettfläckar på, inte så fint heller.. 
hoppas det blir fint med dom nya!:) så nu ska sängen in i tvrummet så blir det att övernatta där några nätter.


Idag blev det en härlig ridtur på sune i solen, med emelie o pimmi i lurarna. :) 
så vi red tillsammans typ..:) 

så trött efter natten,morgonen.. allt.. inget jag tänker skriva här, det stannar utanför det interna nätet. 

nu ska jag plocka vidare..
dagens hiss: sune o alla mina nära.. <3 

dagens diss: oro och allt annat skit.. OCH att kebabrullen jag åt idag hade pizzerian missat o ha på såsen.. grymt stort MINUS! 




tog lite bilder idag på en söt sunday i solen, dom kommer kanske upp senare :)

Stort Tack Emelie, för att du finns och för att du är min storasyster!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0