Ridit igen + en syster med uppkopplingsproblem

Pim fick sig också en ridtur :) men inte lika lång som Mr K haha! Kände mig lite mör i rumpan faktiskt =P
Vi var ut och klättrade lite och galoppade lite. hon kändes fin, men lite pigg som vanligt. Gick bra iaf :)
Dessutom stod hon riktigt snällt i stallgången, hon brukar bli så orolig när hon är själv i stallet. Men sen har hon sina dagar när hon står som ett ljus och tycker det är mysigt bara :)


Nu har jag handlat mat, hängt tvätt å ätit kvällsmat :) Nu ska jag skriva ihop info för spökjakten
och propp till haloweenhoppet (:

 Just ja.. syster har liite dator problem. Eller en dator har hon, men internet vill inte fungera.Den datorn hur brukar använda har hennes karl tagit med sig ( han är på nå kurs), å kommer inte hem för ens på fredag =O
Jag hopaps hon får internet å funka på sin dator.. *hoppas hoppas*

       / Emelie

Kommentarer
Postat av: malin

SV: haha ja jämför man från mina första knoppar har de i alla fall hänt lite. hahah :P

2011-10-11 @ 19:05:54
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Postat av: Jennie

SV: Tack :)

2011-10-11 @ 19:24:14
URL: http://nobleride.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0