Överraskningar..

Stallet är fixat för dagen :) Men oj oj oj va slut jag va efter att ha mockat och fixat 3 boxar.. huuh ja som trodde febern va borta men icke! Nu har jag vilat mig lite inne igen.

Idag har vi äran att ha en gästbloggare hos oss .. Ni får snart veta vem :)

Nu är iallfall Karetinos täcken på väg! Dom är skickade och kommer snart :) Men med min tur så lär dom ju inte komma redan imorgon utan garanterat nästa vecka =P Sen har jag köpt en sak åt Frodo också.. Ingen liten sak.. Eller ja, allt i hans mått är ju litet.. Men DYR va den iaf! Hoppas på att det blir bra :) Det får ni också veta sen ;)

En gammal bild på lillemannen :)

Och på tal om överraskningar.. bäst att gå och kolla postlådan och se om det kanske kommer något roligt idag :)

           / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0