Och så var även denna vecka slut..

Njuter fortfarande av den positiva känslan från tävlingen :) Måste skryta än en gång om hur nöjd jag är med Karetino <3 Det är jättemånga som reagerar på hans färg faktiskt.. haha :) Får höra typ varje gång ja är på träning att han är fin, å har häftig färg osv. Det är ju kul (;


Dagens Största Diss NÅgonsin..!! - går till min dumma dumma klippmaskin :( buu huu vad den krånglade nu på kvällskvisten.. Fick ett ryck å tänkte att- nää nu finns de ingen återvändo Pim, nu ryker pälsen! Ena sidan gick kanon med hjälp av Annalena stod hon som hum ja kanske inte ett ljus, mer typ en sovande åsna ;) Sen andra sidan dumma sig maskinen så ja höll på å få damp! Men hela hästen är iallafall klippt nu.. Men det tog tid!! blää. Ja vill ha en ny klippmaskin. En bra sådan. = En dyr? ;)

Dagens självklara super Hiss!! - Till min tuffa syster! Som trotsde det mesta och hoppade 1m idag på deras första tävling :) Hon har ju aldrig ens tävlat storhäst förut.. Och så länge har hon inte haft Sune, och så mkt banträning har dom defenitivt inte hunnit med.. Såå duktiga så ;D


Btw, håller på att lägga in filmerna på datorn. Men jag behöver gå och lägga mig så hinenr inte ladda upp dom på Youtube idag -tyvärr :( Det är ju ridigt jobb imorgon =P Jag hoppas ni står ut till imorgon iaf? ;)

               / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0