Mystur i Mörket

Efter en jobbdag så vart det en sväng på Aubiose med Elina (:  Även Eva & Miriam var med ;) Hittade inte så mycket.. kände mig lite snål haha ^^ Men spar pengarna till globen istället =P Visste ju att det var något jag behövde nu.. men kom bara  ihåg smörjsprayen.. Och på de andra när ja kom hem -broddar! *suck typiskt mig*

Båda hästarna har fått vara ut på en mysig tur vid sjön och sen lite i byn. Blir verkligen mörkt på en gång nu för tin =P Ridturen gick så bra så. K kändes pigg trodde han skulle va lite trött, men inte han inte (; Pim verkar inte frysa fastän hon blev naken igår <3

Måste erkänna en sak. Lite skämmig. Men sant. Jag kollar på ponnyakuten! haha :) Har bara sett 2:a säsongen och kollade nu på svt play och där fanns första omgången =P Tycker det är intressant att se hur dom gör och hur barnen hanterar sina hästar.. =O


Håller på att ladda upp filmerna från gårdagens tävling :)
Så de kommer de kommer ;)

     / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0