Morgondagens planer


Imorgon väntar lite markarbete på lilleponnin ;) KÄnna att jag får ihop honom och får med honom ur sväng åsådär. Hitta känslan av just ponny ;) kvick i fötterna så det händer något liksom :) Tänkte bygga upp något litet på ridbanan uppe vid Tallmogården som kan va kvar till em när ja ska ha lektion.

Pimmsan ska också få markarbeta med Frida sen på träningen. Får se om ja kanske rider henne på fm också, skulle nog bara vara bra för henne (:
Imorgon ska det även städas och handlas mat. Har en till plan- att få lite ordning i lillastugan på gården så jag har någonstans att samla alla ridfolk (; Typ om teamet ska ha möte eller så :) Just ja, funderade lite på det om vi ska ta och ses antingen nästa vecka eller veckan efter det typ fredag ( innan jag och Elina åker på föreläsning hela helgen !! ;D ) och prata lite träningsplanering osv :) Jag tror att några i teamet vill det iaf.



Höll ju NÄSTAN på att glömma berätta att jag och Malin va in på Aubiose idag :) Hittade bettet jag ville ha + bettplattor, sen råkade det bli ett par flätade tyglar, en täckesgjord med paddar så det inte trycker på ryggraden och paddar att ha när man lindar -skit snygga ;D Rosa med grått ludd i ^^

               / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0