Mkt planering...

Trotsar febern lite grann och försöker planera inför första mötet med Team Ö-V. Och lär säga att jag blir ganska nöjd, tror jag fått ihop det bra :) Är faktiskt klar med det jag tönkt vi ska gå igenom första gången. Gick så lätt så gjorde en veckotabell och en kapacitetsprofil också =P
På söndag har jag planerat in lite träningar :) Hoppas det kommer många som vill träna och bli bättre ;)

På lördag är jag och Pim anmälda till en liten dressyrtävling i Pärlby.. Får se hur det går då ;)

Helgen efter de är det alltså Team-mötet och på söndagen ska K få komam ut och tävla igen :) Då är det Svärdsjö vi ska ta oss till och 90 & 1m väntar :)

Nu ska jag försöka krya på mig mera =P

             / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0