Mat?

Hallå där (:
Idag har feber gett sig lite iaf.. är en aningens piggare, men förkylning/hostan ja allt de där e värre. suck :(
Men jag har fått tillbaka lite matlust :) Tänkte ta mig till köket strax å kolla efter något att äta. Frågan är bara vad.. Jag orkar inte riktigt laga någon mat.. hum =P
Idag kunde jag inte hålla mig längre...Jag har ridit en sväng på Pim :) Elina var med också, vi red till ridbanan och dressyrade lite. Eller jag föröskte, hon va något pigg å tog dom chanser hon såg att springa på lite extra =P Hon kände nog att jag inte riktigt va i mina bästa dagar. men men. Fick henne ganska så avslappnad iaf. Träna också att göra halter, att verkligen få med hela hästen så inget bakben släpar efter, och vissa vart riktigt bra :)


Tror Pim behöver få springa av sig någon dag (: Så fort ja blir frisk ska jag ta med henne till banvallen och galoppa! Bilden är från Strömsholm :)

Ska försöka anstränga mig lite idag och planera inför TEAM Ö-V :) SKriva ihop lite som jag kan dela ut första gången vi ses allihopa. Troligtvis så är vi hos Elina, tänka sig det är inte såå långt kvar tills det är dags att dra igång! Håller tummar å tår att schabraken hinner komma (;

               / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0