lite lätt chockad..

Fast på ett positivt vis :) Vart kommer alla läsare ifrån? Vi brukar ha runt 30-40 som läser bloggen om dagen. Nu vart det 75 stycken som gjort det idag =O haha men vad roligt iallafall :)

Jag snart snart åka till Pärlby och ha hopplektion :) Jag tror att dom är 3 stycken som vill träna. Ska bli roligt! Tycker faktiskt att det är riktigt kul att hjälpa andra med deras hästar och ridning. Pratade med karln idag om hur jag ska göra med att jag vill starta eget företag och jag hoppas att det kan komma igång snart :)
Har en plan på vad vi kan hopp-öva på idag, men tänkte kolla med dom först om det är något speciellt som dom vill ha hjälp med idag först :)

En bild från när vi hade vårat första Team Ö-V möte :) Elinas söta lilla vovve somnade på soff-ryggstödet hihi :)

Hade egentligen planerat in en dressyr & en hoppträning i Sunnansjö idag på eftermiddagen, men denna gången var det få som kunde. Vet att någon vaccinerat och tävlade igår åsådär. Så det var en chansning men tyvärr dåligt uppslut. Så hoppas på bättre nästa vecka :) Ska ha en hoppträning ( om ridhuset är ledigt) torsdag morgon klockan 9. :)


Bjuder på en väldigt suddig bild från förra helgens tävling =P Carro försökte ta kort men det är ju typ omöjligt med min kamera när de går fort och man är i ett ridhus =P haha men ett tappert försök (;


            / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0