Lång dag..

Sitter här hemma i min ensamhet och funderar lite..
Dagens ridning har gått bra, klippte Johannas lilla polle- de gick också bra. Sen åkte jag till syster och hade träning, det gick bra (: Hon fick jobba mkt med sitsen lilla fröken ;) Det behöver hon verkligen. Hann precis till Pärlby och löshopningen, Elina va så snäll å tog med sig Frodo så jag kunde åka raka vägen dit. Frodo fatta vad de va frågan om å skuttade väl glatt över :) Fast dom små ponni-tjejerna va nog lite mer spännnande ;) Men han skötte sig iaf.


Vintrig bild på Pim & Dracula =P

Hämtade som sista sakerna från exklusive på affärn idag :) *glad*

Nåväl, nu tänker jag gå och vila lite grann, är trött och slut i kroppen faktiskt =p

     / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0