Läggdags

Verkar inte som min stackars syster får någon fart på sitt internet.. Tråkigt :( Jag får göra mitt bästa för att hålla bloggen intressant ändå =P
Snart är det läggdags för min del. Ska kvällsrasta hundarna först, sen blir de en varm dusch och sen krypa ner under täcket!
Imorgon ska jag och Elina lasta in höet som fortfarande är i min transport =P Kan ju vara bra att få upp det på skullen så jag kan köra häst i den ist :) Vi pratade idag om att åka till grannbyn å rida på banvallen! Åh det har jag längtar efter hur många veckor som helst nu ju, men aldrig kommit iväg..Det måste bli innan snön kommer jU! :)


Sötnosarna själva :D

Får se vad morgondagen har att erbjuda då :) Funderar på lite dressyrarbete med Mr K. Det visar sig :)
Är lite svårt att planera just nu när jobbet är så knas som det är. Men hoppas på bättring på den punkten!

Längtar till helgen! :D Lördagen fylls med Team Ö-V möte på förmiddagen och dressyr & hopp lektion efter lunch :) På söndagen blir det tävling med Karetino -riktigt skoj! :D Kollade startlistan nyss å vi stod med :)


Dagens Hiss: Får gå till Karetino för han var så rolig idag på ridturen :) Lite bock å bus men han är ändå så rolig, haha så länge det bara är av glädje och inte så mkt så kan ja inte göra annat än skratta åt hans idèer :)
Dagens Diss: Vissa folk ska inte hålla på med hästar. Okunskap tycks vara ganska stort bland en del.. Att dom inte förstår vad dom utsätter sig själv och hästarna för. Blir skapligt irriterad när man får höra om saker som händer och ser hur en del folk gör med sina hästar. Våga ta hjälp om du inte vet hur något ska göras. Svälj stoltheten och va öppen för att lära dig! Det skulle hjälpa många av våra hästar!

Nej nu är det dags för mig att sova :)

                  / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0