Knoppat å klart

Pimmsan står å laddar massa inför morgondagen - gissar ja på ;)
Det vart knoppar även till denna helgens tillställning. Även om vi inte är så dressyriga.. Så kan det ju se ut som det :) Ska bli lite spännande å se hur hon känns imorgon! Eventuellt longerar jag henne på morgonen innan vi åker. För att hon ska få göra av med lite energi, inte för att hon är bockig och studsig, - men för att få "rensa hjärnan" lite om ni förstår :) Många av toppryttarna gör så med sina hästar. Det sägs att det faktiskt är bättre att trimma samma morgon som tävlingen än kvällen före (= Värt att tänka på..



Nåväl. Min förkylning vill inte alls ge sig *hrm* det har ju jag sagt åt den för braaaa länge sen! Men icke då! =P

Annat roligt..- Våra "Systrarna Wester-täcken" har ÄNTLIGEN kommit! :D Glömde såklart ta bild så jag kunde visa er- detta trots att jag tog med kameran i fickan så glömde jag det ändå när jag va i stallet haha :)
Och även segertäckerna till Klubbmästarna som jag ska dela ut kom nu :)

Och vart har syster tagit vägen? haha jag har visst fått tagit över bloggen helt på egen hand.. =P

Btw.. jag är faktiskt liite nervös över Hubertusjakten som är snart haha :) Spännande ska det bli, men ändå lite nervöst.. Ja vet ju inte riktigt hur det går till! (: *vinnarskallen vill veta hur man vinenr ju haha*

Sen är det dags att planera för spökvandring med Sunnansjö Rs.. moaahaha! Jag är på jakt efter några spöken, får se vilka som vill vara med och skrämma barn ;) Det kan nog bli riktigt roligt!

Nej nu väntar sängen med uppladdning inför morgondagen!

Mina hästar gör sig väldigt bra på kort ;) nästan jämt...

              / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0