Jag är tillbaka ;)

Hej hallå där :)
Jag börjar med att be om ursäkt för min frånvaro.. Men det har verkligen varit fullt upp.. Men kul har jag haft det :D
Onsdagen fylldes med jobb och sedan hem och fixa allt inför John träningen. K kändes jättefin, är super nöjd med träningen! <3 Har film på när vi hoppar bana i slutet, ni ska få se sen :) Tyvärr inte idag för klockan har som vanligt runnit iväg haha!

Torsdagen.. ja igår ja :) Vad tror ni att jag gjorde då? hehe jooo jag hoppade in som vikarie på Borlänge Ridklubb! :D Dom ringde mig på onsdagen och behövde instruktör till 4 lektioner på torsdagen :) Och Oj oj vad nervös jag va innan haha (: Men det var hur kul som helst, alla var så snälla och vänliga och jag kände mig jättevälkommen! ;D
Så det var en riktigt rolig händelse tycker jag minsan :) Jag slutade 9 i borlänge, åkte hem och sen upp vid 3-4 tiden igen så därav inget bloggande ;)

Dom var nöjda med min lilla insats där på torsdagen så har jag tur får jag komma tillbaka om någon blir sjuk eller åker bort. Spännande (; Tyvärr har dom inget fast eller så, men det är ju en början ^^

              / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0