Inte helt okej..

Resultatet är inte okej, prestationen halvbra.. (= Men glad är jag för det haha! På framridningen kändes det mycket bättre än förra helgen, hon va avslappnad och emllanåt brydde hon sig inte så mycket i dom andra hästarna :) Men sen när vi skulle rida programmet så va hon spänd å de vart inte så bra direkt =P Va några på läktraren som drog då sittunderlag precis när vi red förbi där å jaa, det var en del som påverkade henne -men hon måste lära sig :) Därför är ju såna h'är småtävlingar perfekt å träna på ;) Sen kan jag ju skylla på att ja är sjuk också hehe =P

Nåväl :) Nu ska jag ut och hjälpa karln lite grann :)
Sen borde jag planera för spökvandring och haloweenhoppningen ;)
Team Ö-V är färdig planerat till första mötet och morgon dagens lektioner är också förberedda :)
Just ja klockan 4 ska jag hämta hö också =P

              / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0