Ingen rast och ingen vila..

Kan ju säga att tdb inte ville anmäla mig och min ponny heller =O morr! Så skickade ett mail till dom för å höra hur ja ske göra =P De lär ju lösa sig på något vis :) Vi måste ju ut en sista gång innan säsongen är slut ;)


Gammal bild - I know ;) Men de lär gå undan idag haha :) Ska nämligen strax åka och jobba igen. Va inte i säng förens ca 5 imorse. Blir ganska långa sagar i den dära lastebilen..

Har i vilket fall hunnit med allt i stallet och pimmsan fick sig även idag en tur i skogen :) Pigg är hon och tror hon tycker de e skönt att få komma ut ;) Hittade två skogsmaskiner i skogen dessutom =P Men vi smög en annan väg runt dom så det gick bra. Fick en riktigt *aha*-upplevelse idag.. eller kanske *åånej*-upplevelse.. (; Herregudars vad pimmsan är hårig =P Oj oj oj.. det problemet ska lösas inom kort ;) Jag hoppas jag hinner klippa henne på fredag, men jag behöver någon som kan hjälpa mig. Men ja hoppas att det kan lösa sig :)

Jag som hade en liten plan att springa in på Aubiose innan jobebt idag men det går ju inte eftersom jag ska ta över lastebilen här i byn =P SÅ det får helt enkelt bli en annan dag :)
K fick vila idag också. Han kan behöva ta igen sig lite. Men han såg bra avensjuk ut och ropade efter Pim när vi red iväg.

Nåväl.. Jobbet var det som sagt ja.. hah (: Helt galet de här va det går i ett hela tiden.. Jag hade ju planer förut att köpa mig en bärbar dator, men det har liksom inte riktigt blivit av än.. men det är ju snart julafton så man kan ju hoppas att man varit snäll så kankse jag kan få en av tomten å då kommer ja kunna blogga mkt mer, typ när ja har tråkig rast i skogen :)

Imorgon är min plan att tömköra Pim och K ska få en sväng ut i skogen (: Jag hoppas  att natten flyter på bra och att ja hinner med allt ja tänkt ;)
Nej nu måste jag verkligen åka..
Ta hand om er!
 
       / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0