Hubertusjakts- laddad!

Broddar i pollehäst, allt är smörjt och packat.. (tack annalena för hjälpen!)
En ridtur hann vi med på kvällskvisten också :) Skrittade runt åkrarna sen gick vi upp på ridbanan och travade lite och jag gjorde några galoppfattningar. Han kändes mjuk och följsam och faktiskt lydig :) Så där har vi en bra känsla för morgondagen ;)
Är nog bäst att jag sätter en röd rosett i svansen haha! Inte för att han sparkat någon annan, men han kan ju skutta och bocka en del den lilla busen :)

Det ska i vilket fall bli mycket spännande :)
Dessutom ska 4 stycken från Team Ö-V rida hubertusjakten och vi har fått våra team schabrak ;)
Mitt har jag på sadeln redan, tar med ett till syster och ett till Camilla och Elinas har jag lagt på hennes sadel så hon inte missar det ;) Dom vart faktiskt riktigt snygga! Glömde givetvis att ta en bild på ett så ni kunde få se.
Men imorgon följer min privata lilla fotograf med så då kan det ju hända att de fastnar på bild ;)

Hoppas lilla bäbisen sköter sig ;) <3

          / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0