hoppträning + sitsträning för emelie

nöjd? ja, med hästen! han är duktig han. jag har mycket o jobba med, så äre.. men de går frammåt iallafall som tur är. :) tror jag måste jobba allra mest med mitt tänk inne i huvudet. är inte alltid så positivt tänkande som jag skulle önska.. menmen, de va kul o hoppa iallafall. 

Vi tänkte ju ta kort med det glömdes ju helt av!
Och klippningen gick inte så bra sm vi hoppades på. nu har jag en kvadratdm;s stor yta som är klippt på sune iallafall:) 


Imorgon blir det två jobbpass under dagen. däremellan ska jag rida, duscha o gärna sova en stund om de går. på kvällen är det dags för Nostalgifest och bandet som spelar är inga mindre än John Lindbergs Trio! Dom är jävligt bra må jag säga.

Ridningen i morgon blir uteritt med klättring, så rider nog bort till sandvägarna där det ligger några stockar, mycket fina ridvägar ! 
Ska prova pelhambettet igen tänkte jag då kan gärna vill springa fortfort ibland. :) :P


Nu ska ja knöla ner mig i soffan! ha de gott! 
/Malin






Ja just de, vart tog reflextävlingen vägen? 
Ska försöka komma ihåg mitt bidrag i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0