Hoppträning avklarad

Först ett svar till Lollo- Primrose är ett halvblod med heltysk stam :) Hon är efter Pablo (ee:Pilot) och undan Lanette ue: Labrador. Det är inte jag som äger henne utan det gör pappas tjej =P Men har haft henne som min egen i flera år så hon känns som min :) skruttan <3


Har alltså haft hoppeträning i Pärlby. Byggde upp 5, ½:an på ena lång sidan, en linje ur sväng m oxer dogleg till ett räcke, sen ett kryss snett igenom igen och sen på andra långsidan en linje med räcke - räcke m relaterat avstånd.  Lika roligt som alltid var det :D Kul med nya elever också! Hoppas dom inte tyckte jag var alltför hård på dom ;) Men det gick iallafall bra och jag hoppas att alla var nöjda med träningen -för det tycker jag att dom ska vara! :)
Sen hjälpte jag till att lasta en ponny som varit lite krånglig, och det gick superbra :)



Träningen vart lite försenad då dom som var före i ridhuset var lite sena. Så jag vart lite sen hem, meen som tur va så har jag en väldigt snäll karl som hade tagit in alla hästarna :) <3

Nu har vi ätit lite smörgåstårta, de var okej-god iaf =P Får se vad morgondagen har att erbjuda. K ska få vila och Pimmsan ska få ut på tur :) Undrar om och hur jobbet löser sig nästa vecka =O Om de inte blir jobb imorgon em ska jag hämta hö. Annars lär ja lsöa de på något annat vis =P Karln fick iaf dit luckan till höskullen idag :)

                      / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0