hemma igen :)

Dåså var middagen också avklarad :) Elina fick en vandringspokal och prata i mikrofonen haha ;)
Det var en trevlig tillställning och tyckte allt kändes välplanerat (:
Om ni går in på youtube och säker på: hubertusjakt Aspeboda , så kommer det fram flera filmer från dagen! :)

Maten va halvgod bara, eller dom andra verkade tycka den va toppen.. Jag är nog lite kräsen av mig tror jag haha :)

Imorgon ska vi skritta ut med herrarna och med Pim blir det antingen en sväng ut eller lite ridning på banan. Har inte bestämt mig än :) Lite sugen på att klippa av henne pälsen också =P Mins inte när hon senast va så lurvig som hon är hihi :)

Känner att det snart är dags för mig att krypa ner i sängen. Ska bli riktigt skönt efter denna händelserika dag. Det stod ju i informationen att det skulle ta ca 2 tim, men hela ritten tog ju typ 4 timmar =P En medalj fick vi allihopa föresten också :) Roligt att ha ett minne där ifrån! Dom visste ej om dom kommer annordna någon jakt nästa år. Man kan ju hoppas :) Jag kan väl tänka mig att åka dit igen! Var för det mesta fina ridvägar vi red på, dock ganska blött på sina ställen. Men det gick bra. Ångrar inte att jag varken broddade eller hade lindor under ritten. =P


Vad gillar ni våra Team schabarak då? :) Syns lite dåligt på bilden att passpoalen och brodyren är i silver =P Vi är nöjda med dom iaf ^^ Fast vi kallades tydligen Team rosa haha (;

             / Emelie

Kommentarer
Postat av: Saga

sv; tack så mycket! :)

2011-10-23 @ 12:35:11
URL: http://sagahagmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0