Hejåhå!

Vi fortsätter dagen med massa snörvlande.. (: Men dock mycket piggare!
Har skrittat ut på Mr K en sväng tsm med Ulrika & Lady. De gick bra :) Vi skrittade runt byn, red förbi skolan bla och alla barnen var ute, dom vart sååå glada av att det kom hästar på vägen! =P Skrikandes å herjandes kom en hel flock med barn springades mot staketet haha! Trodde faktiskt att Karetino skulle reagera på det, men han brydde sig inte så mycket faktiskt (:


Nu ska jag fortsätta med att tvätta, tvättar bla vita schabrak,lindor åsådär =P
Hade tänkt rida igenom programmet med Pim senare idag, Elina skulle också rida det. Ska försöka krya på mig ännu mer så jag orkar med allt =P

Malin hade icke tid att blogga igår, jag vet inte riktigt vad det va hon gjorde.. Det var något med hennes jobb å nå grejs. Men hon får gottgöra oss idag tycker jag ! :) Väntar med spänning på nästa utmaning från syster.. hehe


                  / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0