Hej bloggen! (;

Jag är verkligen dagvild den här veckan.. =P Jag har fredag idag, men ja tror bestämt det bara är torsdag än ^^
Skulle haft hopplektion i pärlby, men det blev bortfall pga sjuk häst och jobb så då får vi ta det en annan gång. Imorgon ska jag iaf ha en markarbetes träning i sunnansjö :) Ska bli skoj!

Har mockat å grejat i stallet och nu ätit nudlar till lunch =P Tänkte bege mig ut igen för lite dressyrande dagen till ära! :)
Sen ska de faras mot borlänge, vet inte om jag kommer få jobba idag.. Stackars lilla Bamse är hos doktorn ( Scania ) och hälsokolalr sig och lagar alla fel han har =P Och de trodde dom skulle ta hela dan och hela kvällen =P Men ja åker som sagt till borlänge för ska ju frisera sune lite och träna dom (: Sen åker ja nog och kollar till Bamse, åå just ja! - ja ska ju in på Aubiose också och leta efter en grej :) Får se om det blir först av allt kanske haha :) Om de inte blir nå jobb så far ja till min gamla home- town Bispberg och hälsar på och tar med mig två garderober så det kan bli lite ordning i stallet!
Bra plan för dagen va? NU blir det spännande att se om ja hinner med allt ;)

          / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0