Härligt dressyrpass..

.. med superkänsla efteråt! 
Stort tack Maria för du ville träna oss! :)
Vi tränade på sits och lösgjordhet, mjuk o fin, lugn form. de gick jättebra!
det va jobbigt åt han men åh så fin han blev!
och vad bra jag red! vågar jag faktiskt säga. *ojoj* 
idag har mitt självförtroende stärkts och sunes med. sån känsla ska vi fortsätta ha! 




Det är sällan jag vågar berömma mig själv. Men idag hade jag positiv tanke och bra inställning, fan så mycket bättre det går då!
Jag blir oftast nervös och okoncentrerad på hur jag rider o vad folk ska tycka, vilket drar ner ens självkänsla något enormt. ja tänk vad farligt om någon snackar skit om en o tycker man rider dåligt.. 
hmm, jag får lära mig att nonchalera det och jobba med mig o sune istället. Idag tog vi ett steg framåt i den kampen! Tummen upp för oss! 


Just nu känns det riktigt bra och jag ska fortsätta försöka få tag i kontaktpersonen för tävlingen i Rättvik, vi ska dit! :) Nu vet jag iallafall varför TDB inte ville som jag ville.

Dags för dusch! 
I morgon blir en tidig morgon med utsläpp o ev mockning. Jobb, tvättstuga, uteritt och storputsning av sunelur som ska klippas på torsdag! :)
Dåligt med nya bilder, men blir så dåliga bilder med min superkamera så e knappt värt o ta kort ens..
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0