Gnällfian igång

Inte gjort mycket till nytta idag.(förutom jobbat då)Dock krångel på jobbet, och det påverkar en mer än man tror. När jobebt krånglar bli ju allt annat krångligt.. Hur ska jag kunna planera in träningar och allt när ja knappt vet hur vi ska köra.. Dessutom har jag grymt ont i halsen å tror ja har feber :( S-U-C-Kar djupt. Stort tack till Elina som mockade åt mig idag <3
Såg det som ett tecken och försöker hålla mig inne och ta det lugnt för att bli frisk. Men vill ut och rida... Önskar att syster vore här så vi kunde rida ut tillsammans <3



Funderar på att starta Pimmsan på lilla tävlingen som är i Pärlby i helgen.. Vore skoj (: Tar nog Lb:1an igen isf. Det var valfritt program så..
Tråkigt är att John träningen är inställd denna vecka, fast kul för honom för han ska iväg och tävla som jag förstod det (: Lycka till önskar jag honom ! :D Och det är kanske lika bra det. Med de här muuuuupp jobbet så lär man ju inte vara hemma i tid =P

Oj oj va jag gnäller =P Men de känns ju lite bättre nu, kanske någon stackare som förstår hur svårt jag har de ;)
Nej just ja, jag skulle ju kolla upp något viktigt här på datorn ju :P

       / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0