Fullt upp hela dagen!

Team mötet gick bra ! Jag hoppas att alla deltagande tyckte det också, det kändes som att alla var peppade inför det och såg fram emot allt roligt som vi kommer att göra :) Ska planera för ett träningsläger vi ska ha i november. Blir dock bara under en dag men iaf (: Tänkte mig två ridpass och teori både prat & praktisk teori ;)



Mötet tog längre tid än vad jag tänkte i mitt huvud *haha* så det var bara full fart hem, byta om och sen åka upp till ridbanan och ha träning. 5 va dom som dressyrade och 5 va dom även som hoppade :) Mycket roligt var det - som alltid ! Hoppas att alla ridanande också tyckte att det var roligt. Det gick bra för dom allihopa iaf i båda grupperna :) I dressyren så ville dom rida fram tillsammans och sedan rida själva en stund för mig var,så då gjorde vi så.

Sen har det tränats polle å smörjts å packats saker inför morgondagen :) Sällskap fick jag också utav Carro som äntligen kommit hem (;

Men andra ord har det inte riktigt funnits tid för mig att äta riktig mat, - så det hade jag tänkt att göra nu !
Hörs om en stund =P

          / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0