Favorit i repris

Höet gick perfekt att kasta upp på nya skullen :) plättlätt å fort gick det! Sen fick vi för oss att vi skulle åka iväg till Nyhammar å rida ut där ist :) Sagt å gjort, ja va in å lagade mat åt mig å karln å sen gjorde vi oss redo och pkte iväg. Dock kunde vi inte rida där vi hade tänkt, va massa läskiga jägare där =P Vi trodde dom va klara eftersom klockan va ganska mkt men de va dom inte, så då åkte vi till andra sidan vägen å red där i skogen och på den delen av banvallen ist. Skit kul!! :D Trodde Karetino skulle vara trött efter gårdagen, men icke då! ;)
Nu har vi jobbat lite hjärta å lungor ;) hihi duktiga hästar <3
Vet inte riktigt hur länge vi va ute faktiskt.. men de vart ganska länge. Skapligt trötta va både jag och Elina sen haha (:


Bjuder på en bild på lille K :)

Imorgon blir det en skrittvända för hans del :)

Ska snart ut och rida Skruttfian också. Annalena & Lady ville följa med. Tänkte reflexa på oss så Malin får se hur mkt reflexer jag har å se om hon kan klå oss hihi :) Men vet aldrig, jag har ingen aning om hur mkt hon har.. =P

Kom på att jag vann ju ett presentkort på Hemmakväll.. Då när det var dressyr km. Men VART har det tagit vägen?? Jag ville ju åka dit och köpa mig en stor alles egen godispåse :D Det gäller att passa på när karln är borta, annars är han där å norpar haha! Men de är spårlöst borta... Okej- ja har inte letat överallt. Det måste ju ligga nånstans.. hum =P

            / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0