En sjukling..

Ja en sjuklig finns det här :( Pratar helst inte för halsen gör ont, har legat i sängen hela förmiddagen och tog mig sen ner till nedervåningen, där vart jag soffliggandes -feber... Har fått i mig lite mackaroner m ketchup, halvgott typ.
Sucksucksuck va det är tråkigt att vara sjuk :( Jag tycker verkligen inte om det! Det är så mkt som jag vill göra, men nu går det ju inte.. hästarna får lov att vila båda två idag också. Underbaraste Elina har mockat åt mig den tokfian :) Så jag behöver bara koncentrera mig på att göra så lite som möjligt och bli frisk =P


Men längtar ut till hästarna massor.. <3


Snart så är det vinter igen (:

          / Emelie


Kommentarer
Postat av: Denise

krya på dig!<3



då e du inte ensam om det är också sjuk <3

2011-10-04 @ 17:23:58
URL: http://teamsunnansjo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0