Duktiga häst!

Har precis kommit in från ett dressyrpass med Pim :) Gick hur bra som helst! Trodde hon skulle vara en aningens dryg eftersom jag inte dressyrat så mkt nu sista veckan, men det kändes jättebra :) Hon vart så avslappnad och fin! Kändes jättebra! När jag red fram gjorde jag mkt övergångar till skritt och halt. Det fick henne verkligen att lyssna på mig :) Sen som övning jobbade jag henne i galopp på volt en stund, sedan i en 8:a och gjorde galoppomnbyten när jag böt volt. Och det funkade ju hyffsat bra, men hon skjuter en ganska ordentligt när hon byter =P Vi ahr en ehl del att jobba på ;)

En bild från i sommras :) Söta pollehäst  <3

Smart som jag är..så red jag utan vantar. hum.. jag inbillade mig att det var ganska kallt ute och tog därför dom tjocka vantarna, men det kändes inge bra så därför red jag utan (brukar INTE göra det i vanliga fall!) och tjii fick ja för de.. en sån där dum blåda på ena fingret som ja såklart haft sönder så nu sitter ja här med plåster på ena fingret =P Jag får helt enkelt skylla mig själv. Men lever ju upp till blondin-ryktet ibland ;)


Nu är det dags för mig att byta om lite och dra mig mot borlänge (:
Såå hej på en stund!

              / Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg:)<3

2011-10-27 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0