Drömmer mig bort lite grann

Jaa inte bort från gården eller så, men sitter och drömmer mig bort i hur de skulle kunna vara.. Har en tendens till att fastna i hästannonser, tycker det är väldigt roligt att kolla på såna :)
Inte för att jag inte är nöjd med dom hästar jag har, nu får ni missuppfatta mig rätt här :)
Hittade annonser på hästar av dom som jag köpta Karetino av.. hihi åå ojoj :) Men nej, jag har inte plats för någon mer häst :) Men det finns inget som hindrar mig från att drömma ;)



               / Emelie

Kommentarer
Postat av: Emma

När ska du tävla nästa gång med någon av dina ponnysar? ;) hehe. Tänkte om du kanske ville ha någon som tar bilder? :)

2011-10-05 @ 14:29:36
URL: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0