Dags att jobba..

Jajjemän, nu är det slut på ledigheten. Ska strax fara mot borlänge och köra natt nu då. Var ju ett tag sen ja fick köra så de ska faktiskt bli lite roligt iaf :)
Stallet är klart å K har fått varit ut och skrittat & travat lite låg form idag. :)
Det är inte mkt mer än så jag hinner just nu, ska göra mig iordning å fixa med vovvarna. En får följa med och så skulle Annalena hjälpa mig med en :) Mattias kommer hem inatt någon gång så =P


Så idag blir det inte mkt bloggande tyvärr. Syster jobbar hela dagen och har ju inget internet. Vi får försöka ta igen det imorgon helt enkelt :) Då funderar jag på att ta med K till ridhuset och skutta lite (:
Ha en bra dag!

         / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0