Dags att göra kväller

Malin har krypit ner under täcket och jag ska gå upp och duscha och sova jag med :)
Blir en tidig dag imorgon också med håll igång hela dagen. Malin har fixat rosetter nu, dom vart över förväntan ;)
Nåväl, ni får mer uppdatering imorgon om hur allt gått.
Jag ska iallafall starta Karetino i 80cm clear round och 90 cm två faser. (: Hoppas att han tycker det känns lätt och kul bara, för det är det som är tanken (; Ska också starta hästen som är inhyrd hos mig på 90 cm. Spännande (:


Är fortfarande nöjd med dagen som gått (;

            / Emelie

Kommentarer
Postat av: lisa

är de en bild från tävlingen? har du verkligen ett godkänt bett på den hästen?

2011-10-02 @ 09:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0