Dagen i ord (=

Det börjar med uppstigning, utsläpp av pollehästar och sen frukost. Vid 9-tiden kom lilla Coccos och ville bli
klippt, han var riktigt lurvig ;) Nu ser han ut som en tuff liten sportponny istället för en mammut hihi ^^ Han skötte sig jättebra! Sedan vart det först en dressyr lektion och därefter en hopplektion. 3 var dom som dressyrade och 4 som hoppade :) Det var lika roligt som alltid att träffa alla ekipage! På dressyrlektionen tränade vi på ställning,böjning och även flytta undan skänkeln lite. I hoppningen fick dom träna kontroll, rida kombination och sedan på böjt spår, rel avstånd till oxer resp räcke (:


Sen på eftermiddagen kom en liten tjej som provade rida Frodo :) Dom passade varann och jag tror hon tyckte
det var riktigt roligt, lilltjejen sken iaf som en sol när hon hade ridit klart! :)
Och så har vi byggt höskulle idag, nu är golvet klart å de mesta (eller allt? hum ) av väggarna :) SKÖNT!

Vad har morgon dagen att bjuda på då?
ridning av två hästar.. klippning av en häst, träning av syster..
Och om jag hinner så tar jag nog Frodo och åker på löshoppning i Pärlby =P Jag hoppas att jag hinner :)
Vore roligt för honom att få komma dit.

btw, ni skulle sett Pimms fina frissyr idag (: Krullet från knopparna igår satt fortfarande kvar haha :) söt <3

                  / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0