broddar i- check!

emelie va till stallet o skruvade i broddar på sunes fossingar, så nu är det klart iallafall. skulle bytt till vinterdäck på bil o släp, få se om det hinns med ikväll.. ..

nu ska det ätas mat! sen ridas (gud, ge mig mer tid!) ska prova ett pelhambett emelie hade med sig, få se hur det funkar på honom. :) massvis med reflexer blir det iallafall.
och nästa vecka ska jag ta mig tid och hämta ut mitt paket från hööks! :)


fullspäckad dag i morgon med hubertusjakt, fort hem, duscha o jobba resten av dagen-företagsgala!
god mat o fullproppad bar :) naha! 

nu ska ja kolla om ugnen blivit varm, tjing! 


/Malin




titt! värme o sol... nu är det broddar o lång päls.. snart blir de klippning helt klart!! 

har föressten en plats på John Hickey-träning om två veckor, nervöst! ! 
men fullt lärorikt o kul ska de bli.. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0