Bra avslut på säsongen!

Riktigt nöjd med dagen :) K har skött sig mycket bra och det var riktigt roligt!
I första klassen, 90cm  gick vi felfritt, det kändes bra :) Rundan hade kunnat vara finare, men är ändå riktigt nöjd över att vi äntligen satte en till nolla. Och jag hade bra tänk genom hela banan!

I andra klassen, 1m så rev vi 2:an och petade 4:an. Resten kändes bra :) Till andra hindret vart han väldigt lång å stark så vi kom alles för nära. Sen var det rel. avstånd till 4:an å där är det hans teknik och styrka som måste förbättras, de kunde jag inte göra så mkt åt =P Men är sååå nöjd med min fina pojke <3


Är ganska trött efter dagen måste jag erkänna.. Glad att ja va uppe i tid och fixade stallet innan vi åkte (:
Lite tråkigt att det var sista tävlingen för i år, men nu ska grabben verkligen få välförtjänt vila <3

Kan berätta att det har gått super för Malin & Sune också ;)
Team Systrarna Wester hade en bra dag!
Men hon får berätta mer själv sen :)

       / Emelie

ps. Har film på alla rundor vi rider så det kommer nog upp hänne snart någon gång.. ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en bra avslutning inför vintern!!! =D

2011-10-30 @ 18:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0