Ändrade planer =P

Städat lite grann å väntar nu på tvättmaskinen. Kan väl erkänna att det inte vart någon super städning, men lite bättre vart det iallafall och det får duga :) Tycker inte jag hinner med mera. Vill ju greja ute i stallet sen ju (:

Tror föresten jag ändrar om lite grann i min plan, jag tänkte ju markarbeta K idag, men tror jag tar det imorgon istället faktiskt. Så att han är genomriden innan tävlingen. Jag är inte så mkt för att sitta på ridbanan flera dagar i rad utan då rider jag hellre ut om det går . Kan hända att det blir lite dressyr på någon åker ist.



Inköpta från Aubiose igår :) myyyss!

Dessa grejer råkade det bli :)

               / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0