vad tycker ni??

Ja, som ni säkert ser så gjorde jag om bloggen idag, helt på egen hand! lite stolt faktiskt. och det var ju inte så svårt. :)
vill skaffa photoshop så man får en ännu snyggare header. men den här får duga så länge. dock blev det lite väl lila än vad jag hade velat men det får duga så länge, ni får stå ut. :) 

lyckades få dom flesta färgerna o matcha iallafall, dock inte texten där man ska gå in på kommentarerna, men de får jag ta sen. så den får förbli grön ett tag till.
Iallafall, så idag har jag lärt mig något nytt! :)
fick jag något annat gjort..? njäääeeh.. :O 

var nyss till kupolen med johan. han köpte nytt spel till hans x-box, jag köpte en skylt som jag hängt på toadörren. vill göra om o få lite fint här hemma, så jag är väl på rätt väg iallafall.
på hemvägen handlade  vi lite mat, och nu väntar vi på lasangen i ugnen!
bild på en härlig o duktig häst och en supernöjd ryttare på deras första tävling tillsammans, i Rättvik. :)




Har även lärt mig hur man lägger in filmer i inläggen! Yes!! 

tror jag iallafall, får prova senare..:) 


/Malin

Kommentarer
Postat av: anonym

Vart har du gjort headern ;)

2011-11-19 @ 20:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0