Svar till anonym?

En välriden häst får sällan tappskor..

Någon som tydligen inte törs säga vad den heter kommenterade detta på ett inlägg. Men gudars :) Du verkar ju vara ett riktigt toppen proffs^^ Jag antar att du inte törs säga vem du är eftersom att du är typ välkänd å vill inte ha massa groupies, å tänk va synd för mig :( annars hade ju du kunnat hjälpa mig att rida mina hästar så att dom vart välridna ! :)

Sen kan jag tycka att man behöver inte kommentera när man inte vet någonting om bakgrunden, Du har ingen aning om hur dennes hästs fötter ser ut, hur hovkvaliten har varit, hur han har sett ut i fötterna, vad vi hade för skor, hur hagen ser ut, hur han beter sig och för sina fötter, du vet ju liksom ingenting. ^^
Meeen.. jag får väl tacka för expert utlåtandet då ;)

      / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0