Söndags kväll..

Hästarna är nattade och kylskåpet är fyllt med mat :) skönt !
Har skrivit ihop en grej som ja tänkte skicka iväg imorgon.. hum ja hoppas att det blir bra. Men de vet man aldrig :P Kändes liksom som bägaren rann över i fredags m allt men ja. Det behöver vi inte gå in på här kanske. Jag står iallafall inte ut med vad som helst utan söker då något som ger mig mer och får mig att må bra!


Tänkte ju att jag skulle skrivit ner mina reflektioner om helgen.. men det hinenr jag inte riktigt med ikväll =P Får se om jag hinner det imorgon. Imorgon behöver jag rida Pim, lasta ur transporten med hö om jag inte hinner göra det på tisdag. Sen klockan 19:00 ska jag har en träning i Sunnansjö, markarbete står på schemat! Ska planera den lektionen också :) På tisdag blir det att förberede för onsdagens hoppträning för John! :D På torsdag kommer min favorit hovslagare som det ser ut och så ska vi gratta karlns lillebror som fyllt år. Sen är det fredag igen. :) På lördag är det julmarknad och vet inte om jag eventuellt behöver vara med på någon aktivitet genom föreningen, typ barnridning eller så. Sen då.. veckans sista dag - söndag då har jag träningsläger! :D Ska bli kul! En heldag fylld med hästeri ;)
Vad ska du göra i veckan? :)

     / Emelie

Kommentarer
Postat av: sofia

Du, ska du inte sadla om till lärare då?

Det ska väl starta ett hästgymnasium i rättvik?

Ta med dig hästarna dit och veckopendla eller nåt? typ.

lycka till och kram/ S

2011-11-14 @ 19:36:14
URL: http://sofialassbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0