snurrigt i huvudet..

Ja nu vart det mycket att tänka på. Vet inte riktigt hur de kom sig,.. men de vart mycket funderingar. Främst över jobb åså. Måste försöka hitta något annat, är så sjukt trött på att min chef låter mig gå hemma utan betalt fastän vi var överens om att det inte skulle vara något bortaliggande när jag tog körningen. Annars hade ja ju aldrig tagit de. pust å suck.
Okej nu har ja gnällt lite grann =P


Men behöver gnälla lite till.. Det finns så mycket besvärligt folk tycker ja =P Å härmapor =P Och egoister.. =P
Man ska visst sköta sig själv och bara bry sig om sig själv. Hummf! Hallå gott folk, mogna till er nu, öppna ögonen och lyssna på andra (: Det finns faktiskt folk som har riktigt bra saker att komma med! Man behöver inte alls vara stor på sig för att man tycker sig vara duktigare än alla andra. Man behöver inte vara snobbig för att man vann den där högsta klassen på helgens tävling. Det finns absolut ingen anledning. Stolt kan man vara, och glad. Men den där attityden jag är bättre än alla andra tycker ja inte om. Ta dej ner på jorden människa så ska du se att du får en lite trevligare tillvaro ;)

Saknar dej på nå sätt ponnyskrutt <3 Även om ja myser med dig varje dag och det inte ens gått en vecka på din vila såå längtar jag efter att få fortsätta arbeta med dig <3

 
                / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0