Snö?

Eftersom jag är isolerad här hemma så har jag ingen aning om hur det ser ut överallt, men det verkar på folk som att dom har snö..? =O Vadå snö.. jag har ju ingen snö.. Här är de lika mkt höstkänsla som tidigare =P

Har gjort ett liett test med mig själv för att kolla hur frisk jag är (: Har varit ute och mockat,fyllt vatten å mat å även vatten i hagen å kolalt staket å lite sånt .. åå puuh.. va trött ja vart :( Så riktigt frisk är jag inte. Febern har helt klart sjunkit med den e inte borta än. Men det går iallafall åt rätt håll ^^



Hade ju tänkt att ta fram lite ljusstakar och göra de lite fint här hemma.. får se hur mkt jag orkar. Först blir det lite vila och ska väl äta någon lunch också. =P

åå guud.. alltså kan ni förstå hur ridsugen jag är? =O Jag vill ut och rida nu! Jag vill utvecklas och bli bättre- nu :D haha :)


Hörs senare :)

     / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0