skritttur och lite träning för helgen.

idag blev de som sagt en skritttur - reflexer på! de blir mörkt allt tidigare nu, ojojoj.
red på bettlösa tränset, gjorde många halter. duktig pålle!
läskiga kossor, men de gick bra! :)
gick förbi en annan kosshage, alltså inte grannens kossor.
och de va minsan nå helt annat! dom tänkte ju säkerligen äta upp lille sunelur, de tror ja verkligen. nja, kossorna är nog mer rädd för han egentligen.



sen när vi kom tillbaka så gick vi in på ridbanan där emma o nicke va. vi gick över bron, det gick super!:) gick faktiskt bättre när man satt på än o gå bredvid.

en liten bild. maria filmade också när vi gick över, få se om den kommer ut senare. ;)

vad tycker ni om min reflexväst?


Det var blandannat den som låg i paketet från hööks. även reflexen på frambenen. och en grimma fick han också. vilket jag glömt visa. men den är brun och rosarutigt mönster på nosen, gulligt!:) ludd också!;)



om jag får säga vad jag tycker så passade ju den rosa reflexvästen och "team ÖV" schabraket jävligt bra ihop! synd att reflextäcket döljer de mesta av schabraket. menmen:) bättre o ta de säkra före det osäkra!
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0