Så kan de gå!

Måste bara säga först att, ni skulle sett inatt vad stjärnklar himlen va när jag kom hem :) Trortsatt jag var trött och frysen så var jag tvungen att stanna och titta upp en stund. Det var riktigt fint :D

Dock så har jag börjat få ont i halsen.. kände de när ja kom hem å de är lite sämre nu idag.. blää :( Hallå orättvisa! Jag va ju nyss sjuk ju! Men har iallfall tagit till en del åtgärder så jag hoppas kunna hålla sjukdomen borta :) Är iallafall pigg (:
Så då tänkte ju jag att jag skulle ge mig ut och jobba ändå. Men vet ni vad? Bamse är trasig. Vilket leder till att jag får vara hemma och vila mig frisk ändå (: Å de kanske är lika bra det.


Snart kommer snön....

Nu ska jag försöka förmå mig göra något utan för mkt ansträngning ;) Vill verkligen inte bli sjuk.. Det är ju Gloooben på lördag :D åå ja känner redan att jag kommer sakna mina älskade pollehästar <3

           / Emelie



Kommentarer
Postat av: Havrepappa

Note to myself: håll dig borta från dörrar i globen på lördag. Någon av systrarna kan vara på andra sidan... ;)

2011-11-22 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0