ridtur o stallmöte

nyduschad o hoppat i mysbyxorna.
Dagen har varit som så att efter jobbet gjorde jag en snabbvisit hos mor min o lg, sen vidare hem och städade, johan hjälpte till lite när han kom hem också. :)
lite fika med pepparkaka o ädelost. *mums!*
vidare mot stallet och möörk skritttur med elin och mr Dilton. det gick bra :)
dock så ska man inte alltid lita på att ponnyskrutten hittar vägen i mörket, haha! vi märkte de rätt så fort, hemkommna hela o dock inte helt rena. undra vart de var lera egentligen..jag såg ingen. :)
Stallmöte, regler hit o dit. dittan o dattan,, suck säger jag bara! ;P

iallafall, så har en sten lättat, eller den e iallafall påväg. :) 
verkligen skönt..
Imorgon ska Ådii få en rejäl tvätt både på ut och insida. behövande! jag har dumpat han helt själv ända sen i söndags. har åkt johans bil, de e därför..:) men i morgon träffs vi igen. ;)
/Malin

Kommentarer
Postat av: Emma

<3 <3 Jag ska försöka fixa bilderna till dig, har nog kommit på ett sätt! :)

2011-11-24 @ 06:36:17
URL: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0