ren bil!

Nu är Ådii ren o fin igen! ojoj vad skitig han va!
tror bestämt disken står o ropar på mig i köket.. men jag lyssnar med ett halvt öra.
finns roligare saker att greja med. :) 

Imorgon är en rolig dag - LÖN !

Perfekt till globen.
och hela tiden kommer man på nya saker man skulle vilja köpa.
vet inte riktigt vad som är "prio1" heller.
något ungefär såhär..
stallbandage back on track
Fårskinnspad
Benskydd
broderat schabrak
ridbyxor
ridskor/stövlar (!)
julklappar *hemlis*
hoppgjord med platta
Mja, det ska bli kanonskoj! hoppas emelie blir bättre o att hon är pigg! annars jäklar. jag o annalena får peppa upp henne! :)

Kom precis på en toppenidé som jag hoppas jag fixar innan jul.
skulle vara väldigt bra o roligt o få för det uttänkte. :)
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0