Redan fredag!

Börjar med.. Förkylningstips!

Om ni har tänk / planerat att bli sjuka så strunta i att använda halstabletterna zyx eller va dom nu heter. Dom sägs vara smärtstillande, man ska 3 om dan och dom va dyra. Heeeelt ovärt eftersom dom inte hjälper någonting!
Ipren funkar helt okej, dom får mig piggare i huvudet :) Även fishermans halstabletter. Eftersmaken är ju bara stark,irriterande och dryg men faktum kvarstår att dom faktiskt hjälper min onda hals. *tummen upp*

Skickar även ut en varning för varmt te med wiskey i! Karln hävdar såå bestämt att det var det enda som hjälpte honom och då måste det helt enkelt vara det enda som kan hjälpa mig också. Tjohejdu! Jag kände absolut ingen skillnad efter att ha pinat i mig det där, tvärtom så fick jag bara ännu ondare i halsen. Varning utfärdas!



Nåväl :) Lite piggare (tack vare iprenen), men lika ont i halsen idag också :(
Fortsätter att ta det lugnt så att jag har ork tills imorgon. Tråkigt är att jag inte alls har så mycket perngar som jag skulle vilja ha.. Typiskt typsikt. Men lite har jag ju iaf (:
Får prioritera mina köp lite grann :P

                / Emelie

ps. Stort plus till duktiga syster som städer bil å grejar å planerar! Hur skulle det gå utan dig ?! :) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0