pretty in pink

Lugn o härlig söndag utan stress och faktiskt lite solsken!:)
det försvann dock sen..
Red ut och skrittade o travade på sune, sen gick vi in på banan och gjorde lite markarbete. Blåste väldigt mycket, han blir spänd, jag blir spänd och det börjar kännas i ryggen.. så det blev inte så bra som jag hoppats på. men vi galopperade runt på volt och jobbade på galoppsprång mellan två bommar som låg i varje ände av volten. lika många på varje sida osv.

Idag var vi matchade med rosa!:) rosa "team öv" schabrak, rosa reflexskydd på benen och min reflexväst. snyggt! ;) 

Dock inga bra bilder menmen. här ser ni även mina nya ridbyxor som jag köpte igår.:) 

Dom är mörklila(eller vinröda..?) med helskoning. 100 kronor! :D 

Visar mer sen vad jag köpte!:) 

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0