ponnytillridning

Innan jag red sune idag så red jag en liten ponnysak som heter bonita. :)
busig shettis som inte alls ville sättas på plats. först fick jag inte ens hoppa upp innan hon börja hoppa runt. fick hjälp o hålla ponnyskrutt och sen så  :)
det var skitkul, haha. små bocksprång, stegringar osv. men det gick bra, jag ramlade då inte av och hon började sköta sig. rätt så fort. :)

tycker det är grymt roligt o rida busiga ponnyer som man sätter på plats så att säga. :) blir nog fler gånger så hon lär sig hur man uppför sig. göra för mig, det är bara roligt.
jotack jag vet. man får väl inte väga mer än 50 kg för shettis har jag för mig. ? så ja, jag väger lite för mycket.. men så mycket tänker jag inte rida henne. fast faktiskt så jag har gått ner i vikt. nöjd (:
sedärja! det här med hästar gör susen på min kropp de!! 

tyvärr så finns de vissa baksidor, som just nu min stackars rygg som jag tror gått av..



/Malin
detta är frodo the man! alltså inte den jag red idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0