onsdag

hejsvejs. lång jobbdag idag. likaså i morgon och fredag. iallafall får man lite sovmorgon i morgon, skönt!:) 
dock så ska jag inte sova bort den tiden utan då blir det stallet o fixa klart allting. kanske man hinner med en promenix me pållehäst innan jobbet kallar? vi får väl se. (: 



Sune är mycket bättre, härligt! svullnaden har gått bort och inte alls lika varm, knappt nånting nästan. men ädnå så körde jag på kylning, skrittning, kylning. det verkar hjälpa. så den här veckan ha blivit lite lugn för honom, men det skadar väl inte. 


Faktiskt........ två och en halv vecka kvar till globen!
längtar, det ska bli så kul! :) 

Det jag vill köpa i år är ett schabrak med sunday broderat på, lädergrimma med gravyr, benskydd, ridbyxor m.m
få se vad man hittar för skoj, finns ju alltid så mycket på mässan! :)

och det som blivit tradition är, kebabsalladen jag o emelie har med oss som vi äter i bilen på dagen. så det är ju nästan ett måste. från grillen i säter givetvis..;) haha! 


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0