Okej nytt försök :)

Dagen har varit låång.. Stackars lilla jag har fått setat i bil-lastbil-bil borta från vår gård i 14,5 timme! Bläää på det! Hur har min chef tänkt att jag ska hinna med mitt liv egentligen? hum :( Hann iaf lasta ur hö och ha träning! :)

Vart en väldigt speciell träning.. Kan ni tänka er att rida en lektion i 60 min i BARA skritt? :)
Det fick mina elever stå ut med idag, det var inte planen från början, men underlaget var hårdare än vad vi hade kunnat tro.. Så jag fick improvisera lite! Tog min grundplan och spridde på den lite. Och när vi hade ridit banan i 50 min så samlade jag ihop som då fick dom gissa på hur länge dom ridit, de vart ett medeltal på ca20-30 min haha :) Och dessutom tyckte alla att det var riktigt roligt! Alltså, ännu en mycket bra lektion som gav både ryttare och hästar en hel del ;D


Bjuder på en bild på raggar-Malin & Sune :)

Jag måste tyvärr vara så himla tråkig och gå och lägga mig nu (: Det kommer en ny dag imorgon och då ska det hinnas med ännu mera :D

Bjuder på en bild från helgen på två glada tjejer som ska på galamiddag (;

             / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0