Ny vecka igen..

Haha vad roligt kan kan ha för sig själv :) Ibland är inte folk så snabbtänkta ;) Men men nåväl ^^

Min förkylning består , trodde jag var lite bättre idag men de vette 17 om de riktigt är så.. :( Alla tips mottages tacksamt!! Vad kan göra mig frisk?? Ska jag äta hela vitlökar kanske? =O Och frågan är ju isåfall.. hur många? (:


Här går dom banan :) Heed gjorde det galant måste ja säga ^^

Jag undrar jag hur det blir på onsdag.. som de känns nu så kan jag inte vara med och träna :( Bläää =,(
Får nog kolla med dom om det finns någon reserv som man kan ringa och kolla med.
suck tråkigt.. Jag tropr att det bara är typ 2 ggr kvar innan uppehåll.. Sen börjar det i januari igen någon gång.. Men jag har iallafall en fast plats även nästa säsong :) Och det känns mycket bra!



uuh host host, nu ska jag ta å lägga mig i vågrätt läge igen.. åå måste bli frisk nu.. Längtar så sjukt mkt efter att rida! <3

        / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0